Coș Cumpărături - 0,00 RON

Nu aveți nici un produs în coș.

 
Fiecare comandă pe acest site sprijină educația gratuită oferită de
asociația AgileHub !
Return to Previous Page

Drive. Ce anume ne motivează cu adevărat.

Fiți primul care evaluează acest produs.

49,00 RON
Product code: 378

Disponibilitate: În Stoc

Prezentare Rapidă:

Printr-un recurs la patru decenii de cercetare ştiinţifică asupra motivaţiei umane, Pink ne arată distanţa dintre ceea ce susține ştiinţa şi ceea ce face economia – şi modul în care această discrepanţă afectează toate aspectele vieţii umane. Daniel Pink analizează trei elemente ale adevăratei motivaţii – autonomia, perfecţionarea şi scopul – şi oferă soluţii inteligente şi surprinzătoare pentru punerea lor în practică, într-o carte remarcabilă care va schimba modul în care gândim şi trăim.

Detalii

Majoritatea oamenilor cred că cea mai bună metodă pentru a motiva este utilizarea unor recompense precum banii – abordarea de tip „recompensă şi pedeapsă”. Este o greşeală, ne spune Daniel H. Pink. În Drive, una dintre cele mai provocatoare şi convingătoare cărți ale ultimilor ani, el susţine că secretul satisfacţiei şi performanţei superioare – la serviciu, la şcoală şi acasă – este nevoia profund umană de a ne dirija propriile vieţi, de a învăţa şi de a crea lucruri noi, de a deveni mai buni şi de a face din lume un loc mai bun. Printr-un recurs la patru decenii de cercetare ştiinţifică asupra motivaţiei umane, Pink ne arată distanţa dintre ceea ce susține ştiinţa şi ceea ce face economia – şi modul în care această discrepanţă afectează toate aspectele vieţii umane. Daniel Pink analizează trei elemente ale adevăratei motivaţii – autonomia, perfecţionarea şi scopul – şi oferă soluţii inteligente şi surprinzătoare pentru punerea lor în practică, într-o carte remarcabilă care va schimba modul în care gândim şi trăim.

Informații Suplimentare

Furnizor Publica
Autor(i) Daniel Pink
Editura Publica
Anul apariției 2011
Nr. pagini 264
ISBN 978-973-1931-89-0

Scrieți Propria Recenzie

Momentan revizuiți: Drive. Ce anume ne motivează cu adevărat.

Etichete Produs

Separați etichetele prin spații. Folosiți ghilimele simple (') pentru fraze.